کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت اعلانیه های اندروید را به ویندوز 10 می آورد

مایکروسافت اعلانیه‌های سیستم عامل اندرویدی نظیر تماس‌های از دست رفته، پیام‌ها و سایر اعلانیه‌ها را به ویندوز ۱۰ می‌آورد تا از این‌رو کاربران بی نیاز از چک کردن گوشی هوشمند اندرویدی خود بتوانند تمام اطلاعات مورد نیاز را در ویندوز ۱۰ مشاهده کنند.

مایکروسافت اعلانیه های اندروید را به ویندوز 10 می آورد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مایکروسافت در نظر دارد تا اعلانیه‌های سیستم عامل اندروید را به ویندوز ۱۰ انتقال دهد. ردموندی‌ها در جریان برگزاری نشست‌های حاشیه‌ای کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ اعلام کردند در حال آماده سازی قابلیت نمایش اعلانیه‌های سیستم عامل اندروید در ویندوز ۱۰ هستند. از جمله‌ی اعلانیه‌هایی که می‌توان در ویندوز ۱۰ به آن اشاره کرد، تماس‌های از دست رفته، پیام‌ و سایر اعلانیه‌ها است. مایکروسافت از اپلیکیشن کورتانا که برای اندروید عرضه کرده، برای دریافت اعلانیه‌ها در ویندوز ۱۰ و نمایش آن‌ها استفاده می‌کند.

اپلیکیشن کورتانا برای اندروید مجموع اعلانیه‌های موجود در گوشی هوشمند کاربر را دریافت کرده و آن‌ها در سرویس‌های ابری مایکروسافت ذخیره می‌کند، سپس ویندوز ۱۰ با استفاده از حساب کاربری فرد مورد نظر، اعلانیه‌های موجود را در ویندوز ۱۰ به وی نشان خواهد داد. همچنین این امکان وجود دارد تا اعلانیه‌های نمایش داده شده در کامپیوتر مبتنی بر ویندوز ۱۰ نیز، از همین طریق مشاهده شده و از قسمت اعلانیه‌ها پاک شود.

مایکروسافت اعلام کرده که این قابلیت در گوشی های هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ نیز قابل استفاده خواهد بود، اما خبری از استفاده از آن در آیفون‌های اپل و سیستم عامل iOS نیست. دلیل اصلی عدم استفاده از این ویژگی در آیفون‌های اپل را باید در محدودیت‌هایی خواند که اپل در سیستم عامل iOS ایجاد کرده است. با توجه به این محدودیت‌ها مایکروسافت و توسعه‌دهندگانش قادر نیستند تا به اعلانیه‌های این سیستم عامل دسترسی پیدا کرده و از این‌رو آن‌ها را در ویندوز ۱۰ نمایش دهند. مایکروسافت در تلاش است تا این ویژگی را در بروزرسانی سالانه‌ی ویندوز ۱۰ در اختیار کاربرانش قرار دهد، از این‌رو باید در تابستان سال جاری میلادی در انتظار این ویژگی باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31236 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/14 تعداد مشاهده: 1489
سافت گذر